top of page

מאמרים >  מאמר

שרשראות ענברים


שרשרת ענברים

ב-2015, כשהייתי בביקור בארץ, רכשתי לי שרשרת ענברים. סתם, כי בא לי. כשחזרתי לאנגליה, איך שהבן הצעיר שלי ראה שאני ישנה עם זה, הוא החליט שהוא צריך את זה (ובמילים אחרות, ניכס את זה לעצמו).


הוא היה כבר בן 11, אז הוא ענד את זה לפני השינה והוריד בבוקר. ביומיים הראשונים, אמר שזה עוזר לו לישון טוב יותר. בלילה השלישי, כבר לא ישן כל כך טוב.


לענבר, שהוא למעשה שרף של עץ, מאובן מלפני מיליוני שנים, מיוחסות סגולות אנרגטיות רבות: הקלה על כאבים, משיכת מחלות אל מחוץ לגוף, הגנה מפני עין הרע, איזון, משיכת חשמל אלקרו סטטי ועוד.

לאור סגולות אלה, יש לשרשרת ענברים נטייה לצבור אנרגיה שחורה.


בדקתי את השרשרת ובאמת מצאתי בה אנרגיה שחורה. אנרגיה שחורה היא אנרגיה שמצטברת או מוטענת בחפצים שונים, בכוונה או שלא בכוונה, והחל מרמה מסויימת, מתחילה להשפיע על מי שמשתמש בחפצים הללו. זה יכול להיות בכל חפץ.


כשעונדים לילד שרשרת ענברים לא מתאימה, הילד פשוט לא יפיק תועלת מסגולותיה ולעיתים, השרשרת ממש תפריע ותהיה לא נעימה אנרגטית. קל להבחין בתגובת הילד לשרשרת.


איך בוחרים שרשרת ענברים?

- אם קונים בחנות, להרגיש בבטן ואפילו לתת לילד לבחור (ממש מהגיל בו הוא יודע להצביע ולהושיט יד)

- אם קונים בחנות אינטרנטית, נסו בכל זאת להרגיש ולהתייעץ עם מי שמכירה את ההבדלים בינהן


דרכים לניקוי אנרגטי של שרשראות ענברים:

- שטיפה במים קרים זורמים יכולה לעזור

- להעביר את השרשרת בעשן של מרווה

- לשים את השרשרת בכף יד אחת ואת היד השנייה מעליה במרחק של כ-15 ס"מ. דמייני שאת מזרימה אור מכף היד שלמעלה והאור הזה סורק כל אבן בשרשרת ומנקה אותה ממה שהצטבר בתוכה ומסביבה. הרגישי את החום בידיים, הרגישי את האבנים מתנקות. זה צריך לקחת כמה דקות (2-3 דק', לא יותר)

- שימוש בלהבה הסגולה - לדמיין את הלהבה הסגולה כקרן ממוקדת שעוברת על השרשרת ומטמירה כל אנרגיה לא מיטיבה שנספגה בשרשרת


יד מחזיקה שרשרת ענברים

תודה לטלי ברכר על עזרתה בהכנת המאמר הזה.



bottom of page